ZER IRAKURRI? ASKOTARIKO TESTUAK

Zenbat eta zabalagoa izan irakurgaien eskaintza, orduan eta handiagoa irakurtzeko zaletasuna sustatzeko aukera. Irakurketara hurbiltzeko inportantea da irakurgaiak aukeratu ahal izatea, irakurritakoaz hitz egitea edo idaztea, irakurketa ez lotzea irakurri osteko eskolako lanekin…

Ikastetxeak askotariko testuak eduki behar ditu, testu eguneratuak, ondo hautatuak eta ikastetxean ikasten eta irakasten den hizkuntzetan idatziak, era bateko eta besteko euskarrietan. Halaber, irakurtzeko zailtasunak dituzten ikasleei laguntzeko sistema bat eduki behar du. Horrekin batera, bi hizkuntza ofizialetan dauden testuak eduki beharko lituzke.

OHARRA: Gaur egun ARGITALETXE askok intersgarriak diren irakurketa sailkapenak eta jarduerak eskeintzen dituzte euskaraz eta erderaz.

Armiarma.

Euskal literatura eta mundu literatura euskaraz irakurtzeko ataria. Testuak irakurri eta deskargatzeko aukera ematen du. E-liburuak doan deskargatzeko aukera ere ematen du.

Ebooktegi.

Mota guztietako euskarazko liburuak dohainik deskargatzeko gunea. Aldi berean aukera ematen du liburuak plazaratzeko.

Eliburutegia.

Euskadiko Irakurketa Publikoko Sareko liburutegiek eskaintzen duten plataforma honetan askotariko eliburuak eskuratu daitezke.

Habe-ipuinak.

Ipuinak, narrazio laburrak, irrati nobelak entzun eta irakurtzeko gunea. Ipuinak irakurri eta entzuteko. HHtik Batxilergora bitarteko materialak topa daitezke.

Aittu.

Ipuinak eta narrazio laburrak irakurtzeko eta entzuteko.

Irakurlee.

Adin guztietarako irakurleentzako irakurketa gidak. Euskaraz eta gaztelaniaz.

Liburuak gozagarri. Liburuen gidak.

Liburuak aukeratzeko gida. Idazleek beren burua aurkeztu eta liburu pare bat gomendatzen dizute.

Bularretik Mintzora.

Irakurtzeko zaletasuna sustatzeko egitasmoa. Baliabide ugari eskaintzen ditu. Etxean kantu kontari. HH. 0-6 urte bitarteko haurrak.

Ezinbestekoak.

Galtzagorri elkarteak, urtero, 50 ezinbestekoen zerrenda ezberdina zintzilikatzen du. Irakurgaien zerrendak.

Clic clic clic. Cuentos interactivos.

Ipuinen bildumak (3-6; 6-9 urte).

Cuentos redondos.

Ahozko tradizioko literaturara hurbiltzeko proposamena. HH, LH eta zailtasunak dituzten ikasleekin.

Canal lector.

German Sánchez Rupérez Fundazioaren webgunea. Liburuen erreseinak eta irakurketa gidak biltzen ditu.

La estación azul de los niños.

Estación azul irratsaioko podcast-ak umeei zuzendua. Bertan, liburuak gomendatzen dira haurrentzat zein gazteentzat.

Urregorria.

Gogoeta egiteko testuak. Batx.

Genero beltza eta misteriozkoa.

Euskal Herriko eta munduko eleberri beltzaren inguruko hausnarketa egitea hainbat ariketaren bidez. DBH.

Literatura unibertsala. Literatura erotikoa.

Literatutra erotikoan sakontzeko abiapuntua emateko testu biduma. Batx.