Irakurgunea

ALBISTEAK

• EAEko ikasleen euskararen erabilera Eskola giroan

Maite Alonso Hezkuntza sailburuordeak Euskadiko ikasleen eskola giroko euskararen erabilera jasotzen duen Arrue Ikerketa aurkeztu du gaur goizez Donostian.

Irakurri gehiago

• 1,7 milioi euro kulturartekotasuna sustatzeko eta hizkuntza indartzeko programetarako

Gobernu Kontseiluak, Hezkuntza sailburuaren proposamenez, gaurko bileran onartu du kulturartekotasuna sustatzeko programak.

• 2018KO URT 27

Ubik Tabakalerako sorkuntza-liburutegiak 2017rako topaketa sorta berri bat proposatu du. Honakoan, talde-dinamika desberdina izango da, parte-hartzaileak izango baitira aktore protagonistak.

• 2018KO OTS 11

Jarduera kultural honen helburua literatura eta idazketarekiko interesa txikitatik sustatzea da, ipuinen eta kontakizunen bidez eta haurren asteburuko aisialdian.

• 2018KO OTS 24

Azkuna Zentroak bigarren eskuko azoka antolatu du, ‘Lectura Fácil Euskadi / Irakurketa Erraza’ proiektuarekin batera, material bibliografikoarekin eta ikus-entzunezkoekin. Horren bidez, dirua lortu nahi du, irakurketa errazeko liburu berriak euskaraz argitaratzeko.

PARTEKATU ZURE ESPERIENTZIAK!

Espazio honen bidez, ikasleek, ikastetxeek eta familiek ikaskuntzak partekatu ahal izango dituzue.