Irakurgunea

ALBISTEAK

• EAEko ikasleen euskararen erabilera Eskola giroan

Maite Alonso Hezkuntza sailburuordeak Euskadiko ikasleen eskola giroko euskararen erabilera jasotzen duen Arrue Ikerketa aurkeztu du gaur goizez Donostian.

Irakurri gehiago

• 1,7 milioi euro kulturartekotasuna sustatzeko eta hizkuntza indartzeko programetarako

Gobernu Kontseiluak, Hezkuntza sailburuaren proposamenez, gaurko bileran onartu du kulturartekotasuna sustatzeko programak.

• 2018KO API 25 eta 26

Gutun Zuria jaialdia gazteengana hurbilduko da, literatura-sorkuntzako tailer batekin, irakurketa indartzeko eta sendotzeko asmoz, funtsezko zutabea baita haien ikaskuntza eta garapen pertsonal, emozional eta interlektualerako. Fernando Morillok koordinatua.

• 2018KO API 23

Apirilaren 23an LIBURUAREN EGUNA ospatzen da eta aukera baliatu nahi du Hezkuntza Sailak Oinarrizko Hezkuntzan ari diren Erkidegoko ikastetxeak gonbidatzeko eguna ospatzera eta, horrez gain, modu aktiboan parte hartzera ikasleek gara ditzaketen zenbait jarduera didaktikoren bidez.

PARTEKATU ZURE ESPERIENTZIAK!

Espazio honen bidez, ikasleek, ikastetxeek eta familiek ikaskuntzak partekatu ahal izango dituzue.