Irakurgunea

ALBISTEAK

ITU BANDA, LITERATURA MAITE DUTEN GAZTEAK BIDE BERRIETAN SAIATZEKO PREST

Jakina da gazteek gero eta gutxiago irakurtzen dutena. Idatzi ere, gero eta gehiago ez. Baina badira literaturarekin gozatzen dutenak ere, mesanotxean liburua daukatenak, edo autobusean motxilatik ateratzen dutenak. Horietakoak dira Itu Bandakoak. Irakurtzen hasi ziren, fanzineak eta aldizkariak ateratzera...

Irakurri gehiago

Hezkuntza Sailak harrera egin die 2018ko Urruzunotarrako Gehituz literatura ekimeneko sarituei

Zugarramurdiko aterpetxean literatura egonaldia egin ondoren, Hezkuntza Sailak harrera egin die Lakun gaur. Saritu bakoitzak liburu elektroniko bana ere jaso du sari. Saritutako lanekin liburua argitaratu du Eusko Jaurlaritzak, eta eskola guztietara bidaliko da aurki.

• EAEko ikasleen euskararen erabilera Eskola giroan

Maite Alonso Hezkuntza sailburuordeak Euskadiko ikasleen eskola giroko euskararen erabilera jasotzen duen Arrue Ikerketa aurkeztu du gaur goizez Donostian.

Irakurri gehiago

• 1,7 milioi euro kulturartekotasuna sustatzeko eta hizkuntza indartzeko programetarako

Gobernu Kontseiluak, Hezkuntza sailburuaren proposamenez, gaurko bileran onartu du kulturartekotasuna sustatzeko programak.

• 2018ko IRA 26

Scrapbooking. Album txiki bat sortu. Zer da scrapbooking-a? Scrapbooking "paper-zati liburua" esan nahi du. Ingalaterran jaio zen 1769 urtean, William Granger idazleak bere liburuan ekarpenak egiteko eskaera luzatu zuenean; aldizkari zati, ilustrazio eta komentarioekin osatu behar zuten irakurleek. Ordutik materialak eta tresnak aldatu diren arren, ideia berdina izaten jarraitzen du.

• 2018ko URR 4arte

Erakusketa bat. Euskal komikiaren historiaren zati bat, Gasteizen ikusgai

• 2018ko URR 9-14

Bertsolariak eta inprobisatzaileak. Bertsolariak eta Argentinako eta Kubako inprobisatzaileak, Euskal Herrian biran.

PARTEKATU ZURE ESPERIENTZIAK!

Espazio honen bidez, ikasleek, ikastetxeek eta familiek ikaskuntzak partekatu ahal izango dituzue.